Fara petale


Sufar ca proasta si pe el nu-l intereseaza, i-am cerut o explicatie..cum de s-a putut intampla asta..in urma cu cateva zile imi spunea ca ma iubeste..si acum..dintr-o data imi spune ca el nu mai vrea sa continue..Ma simt fara putere…eu am cazut, el e cel care a triumfat..In minte imi vin toate momentele frumoase pe care le-am petrecut cu el..nopti impreuna, la mare, la munte..la iarmaroc..la tzara la ai lui..la patinoar, revelion..si lacrimile incep sa curga usor…Cu ce am gresit? De ce a incetat sa ma mai iubeasca? De ce n-a avut curajul sa imi spuna in fata ca nu ma mai iubeste? De ce n-a incercat sa mai faca ceva pentru relatia noastra? De ce a vrut sa se termine totul? Doar pentru ca ma facea sa sufar…si pentru ca se gandeste ca o sa-mi fie bine fara el…S-a simtit cumva obligat, constrans de situatie, sufocat..si relatia noastra incepea sa se consolideze..chiar daca ne certam atata…eu eram matura..el..a ramas un copil..imatur..care se temea de responsabilitati, de sacrifiu…de compromisuri si obligatii..Nu a mai vrut sa faca nimic pentru mine..

Totul a fost mult prea brusc si dureros..mi-a cerut sa-l sterg pentru totdeauna din sufletul meu, sa-l uit si sa imi vad de viata mea…nu mai am ce sa fac acum..decat..sa astept sa treaca timpul..sa incetez sa ma mai gandesc la el..sa-i pun toate lucrurile deoparte si sa imi continui viata ca si cum nu l-as fi cunoscut niciodata..si noi doi nu am fost impreuna vreodata..

Acum..vorbele nu mai au niciun rost..mi-a cerut sa-l uit, pentru ca nu mai vrea sa fie nimic intre noi..el o sa ma uite, eu o sa-l uit…si intre noi nu va mai ramane nimic..si peste anii, poate ca ne vom intalni intamplator..dar nu o sa mai avem despre ce sa discutam…El o sa fie cu altcineva..eu nu o sa mai am curajul asta..nu mai vreau sa incep o relatie…si pe viitor asta o sa-mi fie invatare de minte…sa nu mai iubesc atat de mult, sa fiu un pic egoista si indiferenta, sa nu ma las coplesite de sentimente…

Acum, ma doare cel mai mult..pentru ca ma simt singura..o sa fiu singura de sarbatori..dupa 2 ani..nu o sa am pe cine sa mai strang in brate in noaptea de Anul Nou…

.Dintr-un colt se aude melodia „2000” cantata de Pasarea Colibrii..si imi apare in minte imaginea cu noi 2..in Vama..Papa la Soni..ascultam melodia asta..stateam imbratisati..si el ma saruta..E al naibii de greu sa il uit pe barbatul pe care l-am iubit din tot sufletul.

Acum..as fi vrut sa ma duc la el, sa stau in fata usii, sa-mi dea o explicatie..sa-mi spuna unde ne-am pierdut..unde s-a terminat iubirea lui..dar..el nu vrea sa mai auda de mine..nu am ce sa caut acum..Nu am nevoie de mila nimanui si mai ales de a lui…La el nu mai exista iubire, doar mila pentru ca simte ca m-a ranit..dar o sa trec peste..si gata cu lacrimile…E ultimul post in care ii mai pronunt numele – „Iuli”

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Fara petale

  1. Marius zice:

    Pana acum, in cei 26 de ani ai mei, am fost pus in ambele situatii, atat a ta cat si a lui. E o senzatie foarte naspa in oricare dintre situatii. Nu cunosc in detaliu situatia ta, dar pot sa spun ca dragostea poate muri la un moment dat. Probabil ca daca problemele de cuplu ar fi fost rezolvate la timp nu s-ar mai intampla asta dar depinde de fiecare acum. In cazul meu, pur si simplu obosisem, nu mai rezistam la atatea certuri, si cand am vazut ca dupa o lunga perioada de timp nu s-a schimbat nimic, am hotarat sa ne continuam fiecare viata cu altcineva. Pana la urma a iesit bine, mai mult pt ea decat pt mine dar nah… asta e viata. Si acum inca ma mai gandesc la ea, mi-e dor de ea, as vrea sa o mai vad… dar pur si simplu nu se mai putea sa continuam impreuna…

  2. deea zice:

    @Marius: Da..”nu se mai putea continua..pentru ca niciodata n-a vrut sa fie bine, n-a vrut sa se implice”..si asta e situatia..daca era sa ma iubeasca, nu ma parasea si incerca sa schimbe lucrurile. O sa trec peste. Cu prilejul asta, am aflat si ce varsta ai. Multi inainte!

  3. Dedeea zice:

    Nu mai cauta raspunsuri, pentru ca s-ar putea sa dai peste lucruri care dor mai rau. Priveste inainte cu capul sus.

Lasă un răspuns

