Ultima oara


Azi a fost ultima oara cand am mai venit  la tine acasa, ultima oara cand te-am vazut..ultima oara cand te-am ascultat..ultima oara cand te-am certat, ultima oara cand te-am intrebat unde si cum am gresit eu, unde s-a pierdut iubirea ta..ultima oara cand te-am privit in ochi fara intrerupere.

Ti-am  spus in fata  toate cuvintele ce mi-au trecut prin cap, pe nerasuflate, prin viu grai, neclipind macar si nevarsand macar un sfert de lacrima. Ti-am spus ca esti un nemernic, un las, un nesimtit, un egoist,  un om fara suflet. Am fost rece si indiferenta pana la sfarsit..Imi tot ziceai ca nu fac bine ca iti port ura si ca tu nu esti un om rau..Din contra, in ochii mei nu mai insemni nimic..am fost eu naiva si prosta si am gresit..dar nu o sa mai gresesc.

Spre final n-ai putut sa iti stapanesti emotiile si ti s-au umezit ochii. Daca te mai tineam de mana si te imbratisam incepeai sa plangi ca o fetita.Probabil de-abia acum o sa realizezi ca ai ramas singur si ca pe mine m-ai pierdut pentru totdeauna…asta e finalul, cu bune si cu rele.

Un inceput ma asteapta si n-am de gand sa stau sa sufar sau sa ma mai intristez gandindu-ma la tine.Nu am sa-ti spun ca iti lipsesc eu…Si cand te gandesti..ca vin si  sarbatorile de iarna..

Te-am iubit mult…

P.S: Ti-am scris un mail...

 

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Ultima oara

  1. Alex`andra zice:

    that`s ma girl :X te pup :*

  2. Gutui Amare zice:

    ai grija de tine:* si curaj!:*

  3. Dreamfall zice:

    Imi pare rau ca ti se intampla asha ceva…
    O sa-ti ia ceva timp dar o sa treci si peste asta. Eu te sfatuiesc sa iesi si sa socializezi cat mai mult deoarece te ajuta sa-ti iei gandul de la el in acele clipe.
    Am trecut prin asa ceva, a durat si nu cred ca va fii ultima oara 🙂 si gandestete ca nu esti singura intr-o astfel de situatie.
    Nu te merita. Asta e clar!
    Un om care nu stie sa aprecieze pe cineva care il iubeste, nu merita sa fie iubit.
    Sper sa treaca repede. Pup

  4. deea zice:

    Thanks Alex’andra! >:D<

  5. Irisha zice:

    Trist, profund … 😦

  6. deea zice:

    Va multumesc fetelor @Irisha si @Dreamfall

Lasă un răspuns

