De ziua mea si revederea cu fostul


Multumesc mult tuturor celor care si-au amintit de ziua mea. Inca de duminica am inceput sa primesc cadouri…cel mai frumos cadou pe care l-am primit, a fost cantarea cu „Multi ani traiasca..” din partea colegilor de la cursul de dans. A fost o duminica pe cinste. 🙂

In urmatoarea zi, m-ai sunat tu si mi-ai urat „la multi ani” si ce se mai ureaza la ocazii speciale. Ti-am auzit glasul, usor tremurand si te-am ascultat pana ai terminat ce ai avut de zis. Mi-ai zis ca vrei sa imi dai un cadou si ca vrei sa ne vedem..dar,numai daca vreau eu. Am acceptat si la ora 5, te asteptam in fatza garii. Cand ai coborat, erai emotionat si emotiv. Nu puteai sa te uiti la mine, ai evitat pe cat se poate contactul vizual…iar cand am intrat la Floris , m-ai urmarit cand imi dadeam haina jos de pe mine. Atunci te-am vazut zambind..Mi-ai spus ca te bucuri ca sunt bine..ca nu te asteptam sa ma vezi in felul asta.Ti-am zis doar , eu sunt mai matura decat tine..

Nu ti s-a parut ciudat, ca nu am varsat o lacrima? Nu ti s-a parut ciudat ca eu n-am avut emotii? Nu ti s-a parut ciudat ca nu am mai incercat sa fac nimic pentru tine? Nici razbunatoarea cum credeai tu ca am sa fiu, n-am fost…am fost, doar eu.

Mi-ai spus chiar ca sunt mult mai frumoasa, iar mie imi venea sa rad..eram la fel si in urma cu 4 saptamani…Mi-ai spus ca te simti singur, nefericit si ca totul e plictisitor acum, fara mine..Mi-ai spus ca ai vrut sa ma vezi, ca iti era dor de mine..La un moment dat, cand mergeam sper casa, m-ai prins de mijloc..vroiai sa ma tii strans in brate, iti era frig, dar imediat ce ti-am zis „eei, ce faci? nu mai suntem impreuna” ti-ai retras imediat bratul si ai bombanit..ca nici macar „nu ti-am atins pielea”… Ti-a fost dor de mine si inca iti este..iti lipsesc mult sarutarile mele, imbratisarile mele…iti lipsesc acum cand nu mai sunt langa tine..si regreti ca nu mai sunt acolo pentru tine.

Imi spui acum, ca tu vrei sa ne mai vedem daca se poate..ca vrei sa imi faci un cadou de Craciun..dar eu nu vad rostul acestor intalniri. Nu mai suntem impreuna si nu mai trebuie sa faci lucruri pe care puteai sa le faci inainte sa ne despartim. De ce acum? De ce ma mai cauti? De ce vrei sa ma chinui?

Pentru mine ziua de luni si intalnirea cu tine, a fost o zi..ca oricare alta..o intalnire cu o cunostinta mai veche, cu cineva care stie multe lucruri despre mine.

Mai e putin..si vin sarbatorile..

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la De ziua mea si revederea cu fostul

  1. cory zice:

    hm…nu il inteleg. De ce se poarta atat de imatur si fara sens? din egoism ? nu e drept sa se poarte asa cu tine. Te cauta si iti spune lucruri pentru care e prea tarziu. Ar trebui sa se trezeasca la realitate si sa vada ca nu totul se intampla asa cum are el chef. Eu sper ca tu sa nu te lasi pacalita, pt ca nu are rost sa mai suferi in zadar.

  2. Alex`andra zice:

    de ce`i refuzi dorinta de a fi niste foarte buni prieteni chiar si dupa despartire ?!
    [rusine sa`mi fie 😳 , la multi ani cu intarziere ]

Lasă un răspuns

