Ganduri..la sfarsit de an


Ca de fiecare data, incep sa ma gandesc, sa analizez ce a insemnat anul 2009 pentru mine, si  tot ce mi s-a intamplat in anul asta. Pentru inceput, zic eu..a fost un an bunicel..la facultatea mi-au mers toate de minune, am dat si licenta, am intrat la master, m-am facut profa, mi-am facut prieteni noi, am calatorit, am ras, am zambit, am iubit,  m-am bucurat, am dansat.. iar pe de alta parte..am plans, am suferit, am avut nervi, crize de gelozie, momente in care m-am purtat foarte urat cu unele persoane..momente in care am regretat anumite lucruri.. si cel mai rau lucru care putea sa mi se intample..am fost parasita de prietenul meu exact cu cateva saptamani inainte de ziua, inainte de sarbatorile de iarna…

Am incercat din rasputeri..sa mai dau o sansa relatie..as fi vrut sa nu se termine asa brusc..2 ani jumate’ au insemnat ceva..dar..intr-un final.am decis sa merg mai departe…imi ocup timpul cu cat mai multe, iar asta ma face sa trec mai usor peste si sa nu ma mai gandesc la el.

Ce sa mai zic..sper ca anul ce bate la usa, sa fie unul de 10x mai bun decat cel care a trecut. Sa fim cu totii sanatosii, sa ne pastram locurile de munca..si sa fim mai optimisti si zambareti. 🙂

Revelionul…nu stiu nimic pana in momentul de fatza..nu stiu exact unde il voi face, cu cine voi ciocni un pahar de sampanie..ramane de vazut..In cel mai rau caz..o sa raman acasa..in fatza televizorului..iar pe la 2 noaptea o sa dorm.. 😦 cum s-a intamplat si in anii trecuti..inainte sa fiu cu el..

Sarbatori Fericite si La Multi Ani va urez!!!

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ganduri..la sfarsit de an

  1. Mihai Ioan zice:

    Sarbatori fericite Andreea 🙂

  2. Dedeea zice:

    Orice sfarsit e un nou inceput, asadar nu te intrista, nu stii ce iti rezerva viitorul. De Revelion incearca sa te distrezi cu prietenii, nu sta in casa, nu iti faci un bine 😛 .

Lasă un răspuns

