Ultimele zile din acest an..


In ultimele 3 saptamani s-au intamplat atat de multe lucruri incat nici nu stiu cu ce sa incep. 🙂 S-au intamplat numai lucruri bune, am cunoscut persoane noi, am iesit in oras, m-am plimbat, am fost la Muzeul de Arta, la o expozitie foto..am fost la munte..am fost pt prima oara dupa multi ani intr-un club unde am dansat, in fiecare zi am avut ceva de facut..si nu m-am plictisit. 😀

Perioada de vacanta o sa mai tina pana pe 4 ianuarie 2010 si o sa profit la maxim. 😛 Marti vreau sa merg sa dansez salsa…iar revelionul inca nu stiu unde o sa-l fac..Am primit mai multe oferte si ramane de vazut acum..in principiu..mi-ar placea sa il fac la Clubul Ok din Ploiesti cu niste amici noi..de la dansuri… mi-ar placea sa-l fac si in Bucuresti cu Marius..dar..e prea departe. 😦

Imi merge din ce in ce mai bine..si sper ca de la anul viitor sa-mi revin..sa fac tot ce mi-am propus..sa mai tai din lista cu dorinte, sa fiu fericita  si optimista si sa ma bucur mai mult de lucruri, de viata..de tot ce ma inconjoara..sa apreciez lucrurile marunte, facute din suflet.

De cand m-am despartit de Iuli, am dat numai peste baieti buni…l-am cunoscut pe Marius din Bucuresti..un baiat deosebit, pe Vlad..din Ploiesti..care este muzician..si foarte simpatic..Silviu..un tip de la dansuri cu care am dansat super..Iulian care este din acelasi oras cu mine..Iulian partenerul de dans..si alti tipi..pe care ii stiu de multa vreme..un fost partener de dans, un fost coleg…un amic cu care faceam naveta…Ufff..si totul e asa de incurcat..ca nu pot sa aleg pe nimeni. 🙂

Sa mai vedem ce o sa mai fie..in anul 2010..

Va urez si eu Sarbatori Fericit, La Multi Multi Aniiii si sa ne auzim cu bine in 2010. Sa aveti o petrecere frumoasa de Revelion si sa fiti inconjurati numai de persoane dragi. 🙂

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Ultimele zile din acest an..

  1. DeeDee zice:

    Ohoho… si pe mine ma cauta multi, dar important e sa faci alegerea buna. Sa nu te grabesti, ca oricum iti vor ramane amici daca e sa nu iasa nimic 😉 si Sarbatori fericite!

  2. nimicuri zice:

    in anul care vine iti doresc o minte limpede, un suflet plin de pace si multe sentimente frumoase si impartasite.

  3. Vyio zice:

    Wow…ce lista de baieti lunga. :))

    Pe mine nu ma cauta nimeni, deci o sa stau acasa de rev, probabil o sa dorm. Stiu ca nu suna deloc tentant, dar asta e.

    Sarbatori fericite Andreya. :*

  4. dooda zice:

    ce bine, ce bine !! sa ai un an nou minunat sa iei decizii intelepte ! :*

  5. cory zice:

    oppaaaa, that’s my girl! 😀 bravo bravo, sa ramai optimista, sa vezi totul in roz si sa ai incredere in tine, lasa lucrurile sa curga lin si fii senina si cu inima deschisa. Distractie placuta la Revelion! pupici :*

  6. Dedeea zice:

    E bine ca ai din ce alege, dar ai grija, multe prietenii frumoase intre fete si baieti s-u stricat din momentul in care unul sau celalalt a inceput sa simta mai mult decat trebuie :D.

    Ma bucur ca esti optimista, la varsta ta asta si trebuie ! :*

  7. Irisha zice:

    La multi ani! Un 2010 mai bun si mai prosper!

  8. deea zice:

    @Multumesc fetelor! :* La Multi Ani!!! Petrecere frumoasa de revelion!

    @Irisha: Pot sa te adaug la blogroll? 🙂

Lasă un răspuns

