2010


Si…uite ca a venit si 2010..ramane de vazut cum va fi si anul asta..Eu sper sa fie un an  mult mai bun..sa imi reuseasca tot ce mi-am propus..sau macar jumatate din lista cu dorinte…De revelion m-am aflat intr-o casa straina, undeva intr-un oras gri cum l-am denumit eu…inconjurata de necunoscuti…Singura bucurie pe care am avut-o a fost el.. care este alaturi de mine si ma face sa zambesc cand imi este greu.  :*

La miezul noptii am iesit cu totii afara..am baut sampanie..m-am uitat spre cer, in departare.. si mi-am luat ramas bun de la 2009..Mi-au trecut prin fatza ochilor amintirile cu fostul prieten..si mai ca..imi venea sa plang..dar..mi-am revenit repede..mi-am zis ca asa a fost sa fie si sa las totul in urma…Am stat la cateva poze..mai mult obligata..am intrat in casa..am dansat, am baut, am mancat..si cam asta a fost totul..Nu m-au bucurat mesajele acelea cu La Multi Ani..copiate de pe Internet..nu m-au bucurat nici artificile, nici petardele..Dar de acum..totul a revenit la normal..servici, master..acasa..

P.S: In noapte asta..se zice ca..pe cine visezi..cu el o sa te marti.. 😀 Ia sa vad eu pe cine visez. 🙂

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la 2010

  1. Ricardo zice:

    apropo, pe cine ai visat? 🙂

  2. deea zice:

    @ricardo: nu imi aduc aminte 🙂

  3. Gutui Amare zice:

    ;)) dak am visat pe 4 nu se pune?:)))

Lasă un răspuns

