Despre ce-a fost…candva..


Au trecut 3 luni si 2 saptamani de cand ne-am despartit..Si eu tot ma mai gandesc la tine…in final se pare ca nu e asa de usor sa te uit..Credeam ca or sa treaca cateva sapatamani si voi scapa de chinul asta…dar..in zadar..Au trecut zile, peste zile..saptamani dupa saptamani..iar din partea ta…n-am primit nimic…Si poate ca m-ai uitat de tot..m-ai scos din inima ta pentru totdeauna..si amintirile le-ai facut uitate…si nu mai insemn nimic pentru tine..

Si regret..regret ca te-am intalnit..ca te-am cunoscut..ca te-am iubit..Pentru ce te-am iubit nu stiu….Am crezut ca o sa ne fie bine impreuna..credeam ca tu esti The One pentru mine..erai cel mai important din viata mea..si  mult te mai iubeam..Dar in final..tu nu m-ai vrut si nu pot sa te acuz..daca nu simteai si tu la fel pentru mine..era degeaba..Si totusi..uneori ma gandesc ca ar fi putut mult mai bine de atat…dar sincer, nu are rost…Si sa-ti mai spun ca ai fost un las? Atat ai asteptat..sa mai fie o mica cearta..ca sa ai motiv de despartire..Lucrurile erau clare dinainte de asta..mai are rost sa-ti amintesc cat de urat te-ai purtat cu mine in seara aia? Sau de zilele in care imi doream sa te vad, sa fiu langa tine si tu imi spuneai numai vorbe urate..te luai de mine…nu iti placea de mine…nu eram eu fata pe care o doreai..Eu eram..o simpla fata..o persoana cu care iti petreceai timpul..in lipsa de altceva…

Toti cei din jur mi-au spus cat de rau le pare ca ne-am despartit..cia „ne potriveam”, dar tu stii ca nu e asa pt ca mereu mi-ai spus cat de diferiti suntem…Si nu inteleg de ce..cand eram impreuna..era totul atat de linistit…faceam mancare impreuna..ne uitam la un film..credeam ca asa trebuia sa fie o relatie..bazata pe incredere, sinceritate si iubire…Dar pentru tine nu era asa..preferai sa faci totul pentru tine..vroiai sa fii singur..sa mergi cu alte persoane in diferite locuri..fara mine…cand de fapt..o relatie insemna sa imparti totul cu cel de langa tine..Dar tu, ori n-ai vrut, ori n-ai stiut…

Acum am renuntat la tine pentru totdeauna..sunt nopti in care ma gandesc la tine..nopti in care te visez..dar dimineata cand ma trezesc, ma ridic din pat mult cu mai mult chef de viata, mai optimista si cu zambetul pe buze..Ma imbrac, plec la scoala unde stiu ca ma asteapta copiii ce vor sa-i invat sa se joace..ma duc la master si seara ajung acasa. Imi vad de viata mea si asta e lucrul cel mai bun pe care pot sa-l fac. Nu se stie niciodata cand destul imi va zambii din nou..

Daca cu tine, n-a fost sa fie..inseamna ca undeva acolo sus..cineva stia ca nu e asta destinul meu..

Nu te mai am, te-am iubit candva. De la tine acum nu mi-au mai ramas decat amintiri..amintiri pe care o sa le pui deoparte undeva.

Ramai cu bine, Iuli..

Si..melodia noastra..de la mare.. 2000 de ani..

…de la nunta lui Mira..

Acest articol a fost publicat în Personal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Despre ce-a fost…candva..

  1. tonny zice:

    o iubire se uita usor cu o alta iubire 🙂 daca nu iti faci un prieten o sa suferi mereu cand esti singura si te gandesti la el 🙂

Lasă un răspuns

