Nu mai cred in nimic


Nu mai cred in iubire..in dragostea la prima vedere, in dragostea eterna..nu mai am incredere in nimeni..nu mai cred in nimic…Totul a fost doar un vis..un vis din care, cu greu m-am trezit…Nu intelegeam, nu imi dadeam seama, nu acceptam situatia…nu am crezut ca s-a terminat totul intre noi.. :(:(:(:(

Si..au trecut zile peste zile..luni peste luni…au trecut 5 luni de la despartire si eu tot n-am reusit sa trec peste…Duminica..te-am revazut dupa atata timp..imi era asa dor sa te mangai, sa te sarut, sa fiu langa tine…mi-as fi dorit sa iti spun cat de mult mi-ai lipsit si ce dor mi-a fost de tine…dar..nu am putut sa fac nimic…A naibii de viata!!!! Am stat chiar langa tine..Of! 😦

Dar asta e…nu pot sa fac nimic..totul s-a sfarsit…

Sper sa fii bine..mult mai bine decat te-am vazut ultima oara..sa ai grija de tine.. :(:(:(  Te-am iubit, te iubesc..si mereu te voi iubi…Vreau sa iti revii..sa fii fericit, sa zambesti din nou.. 😦

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Nu mai cred in nimic

  1. Dedeea zice:

    Nu e cazul sa privesti viata chiar asa dramatic de la varsta asta :P. Dezamagirile in dragoste nu ar trebui sa te descurajeze, pentru ca asa cum probabil stii sunt multe alte probleme mai mari de care te vei lovi in viata ;).

  2. ”La 16 ani, toate fetele au impresia ca au gasit dragostea cea mare. Cam toate se inseala.” Si desigur, cele mai multe continua sa sufere crezand ca ceea ce au pierdut era cel mai important, mai minunat si potrivit lucru pentru ele. Pai daca era asa… nu s-ar fi terminat. Si-apoi motivele pentru care se termina sunt atat de multe si de adanci, incat vei ajunge la un moment dat sa te intrebi ”oare ce-mi placea asa mult la el?”. Si cel mai bun lucru de facut e sa inveti din ce se intampla si sa cresti, sa devii mai bun – nu mai rece, mai egoist, mai prost.

    S-ar putea sa-ti placa asta:

    http://ioanstoenica.wordpress.com/2009/10/03/in-cercul-dragostei/

  3. Invizibilul zice:

    sti ca nu este chiar asa de simplu… insa in timp vei trece peste pentru ca vrem sau nu timpul trece pe langa noi si noi trebuie sa mergem mai departe sa ne amintim de clipele frumoase din trecut dar sa nu facem comparatii sau sa trim din trecut. Asa ne formam cu un zambet sau o lacrima si astfel ajungem sa calatorim si de fiecare data trebui sa pretuim acea clipa si fiecare moment si mai ales sa zambim. 🙂 Chiar si fostele relatii au un rol pentru ca eel isi aduc aportul la tto ce insemnam noi petru ca au fost si sunt o particica din noi si din povestioara noastra.

  4. MLV zice:

    poate iti sunt de folos versurile astea













    iti mai recomand ceva albume
    spin – 5p1n
    spin – natural
    linkin park – meteora
    amy maccdonald – this is the life
    amy maccdonald – a curious thig

  5. deea zice:

    Multumesc MLV! 🙂

Lasă un răspuns

