Vacanta, vacanta..si nu prea!


Ce-am facut in ultimul timp?

– nimic

Am stat in casa, am lenevit, am cantat, am dansat, am plans,am umblat pe facebook si pe twitter..mi-am facut prieteni noi, m-am uitat la cate un film, am mai iesit in oras de cateva ori, am dat 2 examene la master, am fost indragostita, am fost parasita…

De 2 saptamani si 2 zile sunt in vacanta si tare ma oftic ca trece asa de repede timpul.. :( Vreau sa ajung la munte, la mare..am nevoie de o vacanta, oriunde si cat mai repede. Simt ca innebunesc daca mai stau inchisa intre 4 pereti..

Astept invitatii si sponsorizari pana una alta. :D

Voi ce faceti in vacanta? Pe unde umblati?

Cu drag,
Deea

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

