Episodul1: Amintiri din copilarie


Ehee..cine nu s-a jucat macar o data pe jocul Terminator 2, nu a avut copilarie! 🙂 Tin minte si acum cand a intrat tatal meu pe usa cu cutia in care se afla jocul. Tot familionul eram stransi in fata televizorului, eram fascinati de grafica, de sunetele jocurilor. Jocul continea 2 manete (joystick-uri), un pistol si o caseta galbena, plus firele care intrau in televizor. La mine in casa era bataie pe joc, noi fiind 3 in familie, apai si parintii se jucau.

Ma jucam Mario, Tank, Ratele, Circus si Familia Flinstone..mai era si Batman, James Bond si Familia Adams..si multe altele. Tin minte ca ne jucam atat de mult la jocurile alea incat stricam joystick-urile(manete) unul dupa altul, dar le refaceam, stateam cu firele desfacute, lipeam la nevoie. 🙂
Casetele galbene cu jocuri se gaseau peste tot, in piata, la coltz de strada. Puteai sa faci si schimb .

Photobucket
Era eveniment cand aduce fratemiu o noua caseta cu jocuri. Stateam pana noaptea tarziu sa incercam fiecare joc pe rand. :))
Photobucket

Voi ce amintiri aveti cu Terminatorul? 🙂

Acest articol a fost publicat în din viata, fun, Trecut și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Episodul1: Amintiri din copilarie

  1. Kriogen zice:

    Vai…imi aduc si eu aminte cand am primit acest joc. A fost cadou de la fratele cel mare. Nu mai avea nimeni loc de mine si de fratemiu ala mijlociu la televizor. Am fi fost in stare sa ne jucam zi si noapte in continuu. Ce scoala, ce somn, ce mancat…JOC :))

  2. Adaugati functionalitate deosebita site-ului dumneavoastra prin posibilitatea de traducere a fiecarei pagini in peste 30 de limbi de circulatie internationala. Foarte simplu si eficient, prin inserarea unui mic cod pe care il puteti gasi la adresa http://www.anunturibucuresti.ro/traducere/ veti oferi fiecarui vizitator posibilitatea traducerii instantanee a oricarei pagini, intr-una din cele 35 de limbi de circulatie internationala. Acest cod este special conceput pentru site-urile romanesti si selecteaza implicit limba romana ca limba in care este scris textul original. La aceiasi adresa puteti gasi si un exemplu de functionare al codului.

  3. Alex zice:

    Fcuk yeah, È™i eu am avut ceva de genul. Eram cel mai tare, aveam 10 dischete cu joace ❤

  4. tata ne-am cumparat jocul, iar dupa o saptamana a mai cumparat un televizor :))

  5. Deea zice:

    @Cata: Ce noroc ai avut!

  6. bibabum zice:

    familia adams am avut si eu jur :d … oricum numele era predestinat ca se strica extrem de repede „terminatorul”

Lasă un răspuns

