Before Sunset&Before Sunrise


Sunt 2 filme pe care le recomand. Before Sunrise e continuarea filmului Before Sunset. Asa, acum sa va spun despre filmele astea doua.

Vedeti voi, filmele astea 2 mi l-a recomandat un prieten si curioasa fiind am zis sa vad despre ce e vorba in film. Am intrat pe filelist si mi le-am downloadat pe amandoua. 🙂

I-am dat drumul primului film si m-am asezat confortabil in patutul meu. Inceputul m-a fascinat, un el si o ea ce se intalnesc intr-un tren. Incep sa vorbeasca despre ei, sa se cunoasca, iar dupa ceva vreme, tipul trebuie sa coboare in Viena. El ii propunei tipei sa coboare cu el in Viena ca sa stea sa mai vorbeasca. O nebunie i-as zice eu. 🙂 Nebunie in sensul bun. Si de aici incepe actiunea filmului.  Eu zic ca aveti multe de invatat din filmele astea 2 si ca e musai sa le vedeti si poate ca o sa vi se pare plictisitor filmul, dar nu e deloc asa. 🙂

Acum vin cu o intrebare:
De cat timp iti e nevoie sa te indragostesti de cineva? De unde incepe iubirea?

Cand incepi sa simti fluturasi in stomac si  si observi ca timpul trece foarte repede in compania persoanei si ai mai vrea sa stai la povesti pt. ca in compania acelei persoane nu te plictisesti niciodata?

Acest articol a fost publicat în Personal, www. și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Before Sunset&Before Sunrise

  1. Pingback: Before Sunset&Before Sunrise - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. DeeDee zice:

    Cateva secunde. Maxim minute, pana te mai dezmeticesti din beatitudine.
    Orice forma de afectiune care apare dupa intervalul asta e atasament, autosugestie sau altceva.
    Indragosteala e imediat. Exemplu: m-am indragostit la un mec din Bulgaria, in timpul unui popas de cateva minutele 😀
    Apropo de lucrurile astea, iti recomand si Serendipity, daca nu l-ai vazut 😉

    PS: Ethan Hawke is hot!

  3. deea zice:

    @DeeDee: L-am vazut. 🙂 Am pus intrebarea de mai sus pt. ca nu ma mai indragostesc.

  4. DeeDee zice:

    Aaa 🙂 Stai linistita, ca te loveste cand nu te astepti. Uneori cand chiar iti propui sa nu 😀

  5. deea zice:

    @DeeDeea: :)))

  6. Danutza zice:

    Eu ma indragostesc atunci cand incep sa cunosc ,sau cel putin sa cred ca incep sa cunosc sufletul celui de langa mine…Nu prea cred in dragoste la prima vedere,aceea o numesc mai degraba atractie fizica.Cred ca este nevoie de ceva timp ca sa realizezi daca ti-ai gasit sau nu sufletul pereche.De exemplu,acum am o relatie de aproximativ o luna si un pic…si da,m-am indragostit…Am recunoscut acum o saptamana acest lucru 🙂 O seara frumoasa,te pup

  7. deea zice:

    @Danutza: Ma bucur pentru tine! :* O seara frumoasa si tie si te mai asteptam pe blog.

Lasă un răspuns

