M-am saturat…


  • Sa sper ca va fi mai bine, cand stiu ca pe zi ce trece e din ce in ce mai rau..
  • De oamenii din parlament care se gandesc numai la binele lor..
  • De salariul mizer pe care il primesc luna de luna, salariu care nu imi ajunge nici sa-mi platesc facturile..
  • De oamenii care se cred cei mai destepti din Univers, oamenii aroganti care nu inseamna nimic in fata mea.
  • Zi de zi sa imi depun Cv-urile si sa astept sa fiu sunata..si sa nu se intample nimic..
  • Sa fiu nevoita sa renunt la hobby-urile si pasiunile mele doar ca sa imi pastrez banii pentru zilele negre care sunt tot mai dese…
  • Sa fiu respinsa de firmele angajatoare pentru ca nu am experienta, cu toate ca am terminat o facultate de profil..
  • Sa platesc si pentru o adeverinta pe care trebuia sa o primesc pe gratis…
  • Sa ma port frumos cu toata lumea si sa fiu luata drept fraiera
  • De parintii mei care se plang zi de zi de datoriile pe care ei le-au facut fara sa ma consulte si cum ma preseaza sa ii ajut eu..dar cu ce? de unde sa le dau eu bani?
  • De prietenii falsi care apeleaza la mine doar cand au nevoie de ceva
  • De orasul in care traiesc, de tara in care nu am nicio posibilitate …
  • M-am saturat si am obosit sa tot astept sa se intample o minune in viata mea…..nu stiu daca peste cateva saptamani va fi mai bine sau daca o sa mi se intample o minune sau daca o sa apara cineva care o sa-mi schimbe viata asta..nu stiu de pe o zi pe alta ce o sa fac..si simt ca innebunesc pe zi ce trece…dar la ce bun? Stiu ca maine dimineata o sa ma trezesc in acelasi pat cu acelasi ganduri si idei…si totul e la fel..

Dar ceva tot mai am…am visele pe care nimeni nu poate sa mi le ia si un pic de speranta. Trebuie sa fim optimisti si sa gandim pozitiv, asta o stim cu totii…..

O saptamana frumoasa sa aveti!

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la M-am saturat…

  1. Pingback: M-am saturat… - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. tonny zice:

    in tara asta fiecare isi vede interesul si fiecare trage pentru el. cu cat ai bun simt cu atat esti luat de fraier 🙂 mai pe scurt….asta-i ROmania.

  3. Pingback: Hitul Black Eyed Peas “I Gotta Feeling”, cea mai descarcata melodie de pe Internet « "HAI, ROMANIA ! "-BLOGUL ROMANILOR DE PRETUTINDENI by MARIN MIHAI & The FRIENDS

  4. deea zice:

    @Tonny: Asta-i tara noastra..

  5. DeeDee zice:

    Despre trimisul cv-urilor iti pot spune doar ca de multe ori sunt doar de fatzada anunturile si ca de fapt ei stiu foarte bine cui ii vor da postul, dar dau si anunt, asa, sa fie… sau aia de la recrutare sunt incompetenti (am dat interviuri chiar si cu persoane mai proaste decat mine, care evident nu m-au angajat), iar daca isi amintesc sa te contacteze, fac asta abia dupa cateva luni bune, dupa ce ti-ai gasit alt job, ai plecat din tara sau ai crapat.

    Cat despre toate celelalte… welcome to this world.

  6. dyoonysoss zice:

    Si cat o sa te mai saturi daca o sa continui sa ramai in tararisoara asta plina de rahat turcesc. Putem face o „liga” a celor care ne-am saturat?

  7. deea zice:

    Mda…de prin septembrie anul trecut am inceput sa fiu dezamagita de tot..de tara in cara traiesc, de oamenii de care sunt inconjurata, de diferentele sociale…de parlamentarii plini de bani…de televiziune..si multe altele.. 😦

  8. dyoss zice:

    vad ca asemeni mie si a altora, sigur mai sunt vreo 5 asemeni nou, esti foarte fericita dupa ce ai descoperit in profunzime draga noastra tarisoara in care principiile de baza sunt fecundarea celui de langa tine si omorarea caprei vecinului.

  9. deea zice:

    Da..din pacate am aflat ca Romania nu este tara tuturor posibilitatilor. Si pe langa toate astea mai punctez si asta:

    – unde s-a mai pomenit sa moara copiii in spitale in timp ce asistentele beau si fumeaza de Sf. Maria?!

  10. L.R. zice:

    Lasa refularile sa curga…

Lasă un răspuns

