Pentru tine..


Cand ai plecat..ai luat o parte din mine cu tine..

Stii de ce imi este cel mai teama? Ma ingrozeste gandul ca as putea sa ma trezesc intr-o dimineata si sa imi dau seama ca am uitat de tine. Ca am uitat momentele petrecute. Ca am uitat atingerea si sarutul tau. Ma ingrozeste ideea ca as putea sa te pierd si din amintiri. Asta este spaima mea cea mai mare. As fi pierduta pentru totdeauna.

Imi ceri sa uit. Sa te uit. Sa imi vad de viata mea. Imi ceri sa nu traiesc din amintiri. Dar tu nu stii ca amintirile sunt tot ce am. Nu stii ca amintirea a ce a fost frumos candva ma tine inca in viata. Iti multumesc ca mi le-ai oferit, si te rog sa nu imi ceri sa renunt la ele. Atat mai am…
Mai indepartati azi cu fiecare clipa, alungati de noi insine…plecam pe drumuri separate pe care maine niciunul dintre noi nu-l va regasi pe celalalt…

………Pentru ca te-am cunoscut. Pentru ca mi-ai spus Pisoi. Pentru ca m-ai luat de mana si m-ai sarutat cand ne-am vazut atunci pe 12 iulie..Pentru ca m-ai invatat multe lucruri. Pentru ca m-ai invatat sa vad calea dreapta a lucrurilor. Pentru ca ai avut grija de mine. Pentru ca ti-ai cerut iertare cand ai gresit. Pentru mesajele minunate pe care mi le-ai trimis. Pentru ziua cand ne-am intalnit. Pentru ca nu ai plecat cand a inceput ploaia, in ziua cand ne-am intalnit.  Pentru ca m-ai imbratisat. Pentru momentele in care vorbeam doar eu si tu taceai. Pentru ca m-ai acceptat asa cum sunt.

Pentru ca ma lasai sa ma joc in parul tau pana adormeai. Pentru ca mi-ai redat speranta si increderea. Pentru ca m-am simtit superb. Pentru noptile in care am adormit in bratele tale, sub atingerea ta. Pentru acele nopti in care m-am trezit dupa ceva timp si te sarutam. Pentru ca imi placea sa te privesc cum dormi.…Pentru ca m-ai prins de mana si m-ai imbratisat cand plangeam si voiam sa plec…

Dar si pentru zile. Pentru zilele in care imi dadeai mesaje doar sa imi spui ca te gandesti la mine. Pentru saruturile, mangaierile si cuvintele tale. Pentru cand ma alintai. Pentru certurile si crizele mele de gelozie aiurea, pe care le-ai suportat. Pentru poza aia de la mare pe care te-am pus sa o stergi. Pentru zilele in care ma suparam pe tine si tu ma faceai sa inteleg ca n-are rost sa fiu suparata. Pentru ca  ne-am plimbat de atatea ori prin ploaie ca doi nebuni.

Pentru ca am fost impreuna in vama si am petrecut momente frumoase impreuna..Pentru zilele in care mergeam la sala sporturilor, la lac..Pentru excursile la munte. Pentru cadourile frumoase pe care mi le daruiai cu atat drag..Pentru zilele in care eram la tine si te invatam sa dansezi…Pentru zambetul tau. Pentru ochisorii tai albastri care imi placeau atat de mult. Pentru toate alunitele tale pe care le atingeam..Pentru zilele frumoase in care gateam impreuna.

Pentru zilele in care Florin venea in vizita si ne uitam impreuna la filme si mancam popcorn. Pentru ca ma lasai sa te gadil si sa-ti fac semne desi nu aveam voie. Pentru ca erai asa de scump cand te trezeai dimineata. Pentru bucuria pe care o aveam cand urma sa ne intalnim sau sa mergem undeva. Pentru pisicutza noastra pe care ai adoptat-o pentru mine..Pentru ca ai avut grija de pisica noastra..Pentru ca ai crezut in mine. Pentru diminetile minunate in care ma trezeam zambind. Pentru atingerea ta. Pentru pozele pe care mi le-ai facut cu atata drag..  Pentru ca ai dansat cu mine de revelion si la nunti desi nu prea iti placea..  Pentru ca tu esti lumea mea…Pentru ca abstract sau real eu sunt un om mort pentru tine si, Doamne cat te iubesc, te-am iubit si cat te voi mai iubi…..

Pentru tot. Pentru ca esti frumos, destept, cuminte, vesel, zapacit, serios, atent, grijuliu,  dulce, rautacios, sensibil si pentru ca….fara sa stii…ai luat cu tine o parte din mine cand ai plecat….

Mi-ai aratat cum sa fiu fericita. Mi-ai aratat cum sa iubesc cu adevarat. Mi-ai aratat cum sa cred in iubire, cum sa ma bucur fara sa platesc mai tarziu cu lacrimi. M-ai luat de mana si mi-ai aratat drumul corect. Un drum in care eram doar noi doi, un drum pe care mergeam doar noi, facandu-ne planuri si luptand pentru NOI.
Si apoi ai plecat……………………………………..

Si acum..tu m-ai uitat, te simti bine si esti fericit cu viata pe care o duci, cu prietenii pe care ii ai….nu mai insemn nimic pentru tine si totul e de domeniul trecutului…………

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Pentru tine..

  1. Pingback: Pentru tine.. - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Stefania zice:

    😦 din pacate unii uita prea usor ce-au avut odata:( cum or putea? sa ne dea si noua reteta minune:-<

  3. revelion 2011 in Bisericile din lemn din zona Faget (Timis) descopera obiectivele turistice romanesti in anul care urmeaza de revelion.Asa incurajam turismul intern.

  4. L.R. zice:

    Nostalgica, probabil are legatura cu punctul 30…

Lasă un răspuns

