Episodul 4: Jocuri care ne amintesc de copilarie


Indiferent daca am copilarit la tara sau la oras, daca am fost incadrati la generatia „cu cheia de gat” sau „Mc Donald’s”, vor exista intotdeauna jocuri care ne vor aminti mereu de copilarie. 🙂

Eu ma consider norocoasa, am avut bunici la tara, am facut o gramada de nazbatii, m-am jucat in nisip, am facut gogoase din pamant, m-am batut cu mere si zarzare, m-am catarat in copaci, am fost in padure dupa lemne, am ajutat la gospodarie.  Pe atunci era altfel lumea. Tin minte ce imi mai placea sa stau pe prispa, la aer curat noaptea sau cand se facea porumbul, toamna, tin minte cand aprindeam un foc mare in spatele casei si ne faceam porumb copt.  🙂

M-am jucat ca toti copiii, 1 2 3 la perete stai,am strigat tara tara vrem ostasi, cat e ceasul imparate, fete filme sau baieti muzica sau cantareti, Ionica si painicile, Ulii si Porumbeii, Castelul, Ratele si Vanatorii, m-am jucat doape, cartoane si nuci, miuta, elasticu si coarda, bambilici, sotronu, matele incurcate, telefonul fara fir, pititea, leapsa, sticluta cu otrava, sobolanul,am tras cu gornete, am facut explozii cu carbit, ne-am intrecut in vaporase, m-am jucat si cu papusi..Cand am mai crescut am trecut la alte jocuri mai destepte – Tompan, Avioanele, Barci Vapoare si Submarine (nu mai stiu cum se numea jocul), Bricks, jocuri logice, Bunul Gospodar, Remi si Table, Sah, Whist…Peste cativa ani avea sa apara si Terminator..
Timpul a trecut..si m-am gasit in fata calculatorului..Am inceput prin a ma juca Solitaire si Pin Ball. Am trecut apoi la Nfs si The Sims, am testat si Second Life si pe scurt, cam asta a fost…

Playing Cards Pictures, Images and Photos

Daca va este dor si vrei sa va simtiti din nou copii, eu va recomand sa intrati pe site-ul jocuri online care contine o selectie jocuri noi online de toate categoriile, de la jocurile logice si de indemanare, la cele puzzle si de actiune, jocuri cu masini si sportive si nu in ultimul rand jocuri pentru fete, jocuri dressup sau jocurile de gatit. 🙂

Acest articol a fost publicat în Personal, Trecut și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

