Se apropie septembrie..


S-a dus si vara..incepe toamna.. Gata cu marea.. soarele o sa isi faca aparitia rar..o sa avem ploi, vant si vreme mohorata. Pe mine una, ma deprima acest anotimp..nimic nu mai e cum a fost..ziua se miscsoreaza..se intuneca mai devreme..lumea sta mai mult in casa, la caldura, in fata calculatorului..

Eu una astept cu nerabdare sa vad ce o sa se intample in toamna asta..unde o sa ma angajez, ce o sa fac, cu cine o sa fiu, unde o sa ma mut..ramane de vazut ce ma asteapta…

Vreau job nou, vreau sa iubesc din nou si sa fiu iubita, vreau din nou sa dansez, vreau sa ma mut si sa imi vad de viata. 🙂

P.S: Maine e Sfantul Alexandru! 😀 E ziua meaaaa! Ii urez si eu pe acesta La Multi Ani Alexandrei!!!! :*

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Se apropie septembrie..

  1. Pingback: Se apropie septembrie.. - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. isis zice:

    Esti plina de dorinte si unele te ard! Se simte asta. E de bine. De cate ori arzi, transformi un vis in realitate. Altfel nu se poate.

    La multi ani, Alexandra!

    P.S.Il iubesc pe Alifantis.

  3. chuchi zice:

    Iata un alt sulfet dornic de schimbare!:) Mult succes si la multi ani!

    @isis: Nu prea am inteles fraza cu arsul dar suna bine.Am sa o iau ca pe un sfat.;))

  4. Alex`andra zice:

    nu-i corect, eu am vrut să zic prima ” La mulţi ani, nouă !” 😦

  5. L.R. zice:

    tomnatice si romantice

Lasă un răspuns

