Ce ma face fericita


Faptul ca pot vedea, pot auzi si pot atinge. Ca pot alerga, pot canta, ca pot gandi si vorbi. Ca pot dansa, citi, scrie si imbratisa. Ca pot zambi si simti.

Ce altceva ma mai face fericita?

Cerul instelat dintr-o noapte de vara. Razele soarelui care imi mangaie fata intr-o dimineata senina de vara.Senzatia pe care o am cand sunt la munte.Senzatia pe care o am atunci cand ies dimineata din cort si trag adanc aer in piept Sunetul pianului, al vioarei sau cel al chitarei acustice. Lenevitul in pat pana la amiaza intr-o zi de duminica. O discutie interesanta.

Mirosul ploii torentiale de la inceput de toamna. Prima ninsoare a sezonului.Sa privesc focul arzand.  Sa imi plimb mana pe nisipul ud al marii. Senzatia pe care o am atunci cand il strang in brate pe nepotelul meu. Zambetul lui inocent si scump. Un telefon de la o persoana draga. Sa adun scoici de pe malul marii. Sa petrec timp alaturi de persoanele care conteaza pentru mine. Sa privesc luna atunci cand e plina. Momentele in care ma plimb aiurea pe strazi cu castile in urechi.Cerceii colorati.O felicitare clasica. O pisica care se aseaza in bratele mele sa o mangai. Sa ma plimb noaptea tarziu pe strazile goale si pustii.

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Ce ma face fericita

  1. Pingback: Ce ma face fericita - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Crynutza zice:

    si o dragoste adevarata cu siguranta te-ar face si mai fericita!:D

  3. NU MAI CRED IN DRAGOSTE.Dar natura te face sa zambesti sa sa o iei de la capat ..nice postat

Lasă un răspuns

