England here i come !


Parasesc tara natala pentru ceva mai bun.
Recunosc ca o sa-mi fie dor de Romania, de familie, de prieteni, de marea noastra, de munte..dar sunt constienta ca in viata trebuie sa facem si sacrificii si trebuie sa profitam de toate oportunitatile pe care le primim. Nu o sa-mi fie deloc usor dar sper sa ma obisnuiesc repede cu viata de acolo.

Va imbratisez pe toti cei care ati fost alaturi de mine Vlad, Vali, Haotik, Edi, Nick, Dora, Marius, Ema, Florin, Razvan, Stefania, Stefi, Georgiana si multi altii.

Ne auzim cu bine !! Pe curand !! 🙂

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la England here i come !

  1. Vali Ovidiu zice:

    Si mie imi va fi dor de tine … sa ne tii la curent cu ce e pe acolo, cum iti este. Asteptam vesti!

  2. waven zice:

    Unde în UK pleci?

  3. waven zice:

    Job? Baftă și … nu ne uita 🙂

  4. Andreea C. zice:

    O sa imi fie super dor de tine! Ai grija si sa ne tiiiiii la curent cu tot ce se intampla >:D<

  5. eduard zice:

    Ai grija de tine! >:D<

  6. Ana. zice:

    mult succes in tot ceea ce iti propui. sa nu ti para rau ca ai plecat din Romania, toti cei care aspira catre mai mult o vor face mai devreme sau mai tarziu.

    • deea zice:

      Multumesc mult de tot !! 🙂 Sunt de 8 zile aici si am zis ca eu in Romania nu ma mai intorc ! Acum ramane de vazut ce va fi mai departe. Pana atunci, ma bucur de fiecare moment petrecut aici.

Lasă un răspuns

