England


Si uite-ma pasind cu pasi marunti spre aeroport insotita de o buna prietena si cumnatul meu. 🙂 Am mers spre ghiseul unde se face check in, totul in regula, apoi asteptam sa treaca timpul pentru imbarcare. In aeroport era full, oameni de toate categoriile de la parinti cu copii, pana la bunici, ce asteptau imbarcarea spre Spania si Londra.

Se face ora 10:30 si usor usor pasim spre cabina de verificare. A trebuit sa imi dau jos cureaua si cercei pt ca erau de metal – le-am pus frumos intr-un cos si am trecut pe partea cealalta. Apoi am asteptat sa primim semnalul pentru a pasi spre autobuze, apoi spre avion. Cu fiecare minut ce trecea eram tot mai emotionata si nerabdatoare. Gaby, prietena mea imi tot spunea ca ” o sa vezi ce frumos e sa zbori cu avionul, nu iti mai face griji ! ” Si uite ca a venit si momentul – am urcat in avion, mi-am pus geanta deoparte si m-am asezat cuminte pe scaun, aproape de geam.

Momentul decolarii a fost wow !! Si uite-ma in avion, indepartandu-ma de oras, de tara natala. Am facut ~4 ore, iar cand am ajuns la aeroportul din Luton mi-am schimbat ora.

La aeroport ne-a asteptat prietenul lui Gaby, care ne-a dus spre Canterbury si de atunci a inceput o noua viata pentru mine. In ziua urmatoare am iesit sa ma plimb prin Cantebury si am ramas impresionata si placut surprinza de tot ce vedeam..casele, strazile, pomii, taxiurile, magazinele, parcurile…

Ziua urmatoare am plecat de una singura spre Londra – am luat autobuzul si am ajuns cu bine.
Si acum – e a 4-a zi de cand sunt in Londra si imi place mult mult ! ! Mi-am facut si cateva prietene, din alte tari, ce-i drept – din Slovacia si Polonia (Paulina, Nika, Magda, Denisa) – cu care ma inteleg bine, in engleza ! Aseara am iesit la O’Neill’s in Muswell Hill – un pub-restaurant intr-o biserica. M-a m simtit bine, am baut bere, am cantat si am dansat !! Ca sa nu mai spun, ca pe drum, s-au bagat in seama niste turci si au intrat si ei in acelasi local.
De dimineata am fost in piata Oxford Street, una din cele mai faimoase strazi cu lanturi de magazine de haine de firma – Gap, Topshop, Mark&Spencer samd..

Saptamana viitoare, vineri – plec in vacanta, in Marbella – Spain. D-abia astept !!! Nu am mai fost pana acum . O sa stam 15 zile si o sa mergem cu avion particular.

Aa..si ca toti spuneau multi ca in Londra ploua des si e urat, e total gresit !! Sunt 20 de grade, soare si cateodata e innorat, dar nu e frig deloc ! 🙂

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

